Підручники

24.03.14 отримали підручники для 3-х класів
Кардинальні зміни, що відбулися і відбуваються в усіх сферах життя нашого суспільства, зокрема у розвитку і становленні національної школи, нові орієнтації у змісті освіти та вихованні підростаючих поколінь, яким розбудовувати незалежну державу та утверджувати її, вимагають перегляду оновлення багатьох аспектів діяльності шкільних бібліотек.
Розбудова державності потребує формування особистості громадянина, який би відповідав новим запитам оновленого суспільства; особистості високоморальної, мобільної у своєму розвитку, особистості, яка добре розуміє, що робить, куди й навіщо йде; особистості, яка обов’язково знайде своє місце в житті та суспільних процесах, що проходять в державі, розвине власні здібності, інтелект, талант, дані їй природою.
Суспільство робить запит на особистість гармонійно розвинену, високоосвічену, високоерудовану, соціально активну, національно свідому, наділену високою громадянською відповідальністю, духовними якостями, родинними та патріотичними почуттями; особистість, що є носієм кращих надбань вітчизняної і світової культури, і здатну до саморозвитку і самовиховання.
У сучасних умовах основними завданнями шкільної бібліотеки є:
- сприяти реалізації державної політики в галузі освіти, розвитку навчально-виховного процесу, виховувати у школярів культуру, національну свідомість, шанобливе ставлення до книги, як головного джерела знань;
- виховувати у школярів інформаційну культуру, культуру читання; формувати вміння користуватись бібліотекою, її послугами, книгою. Її довідковим апаратом; розвивати творчу думку, пізнавальні здібності та інтереси школярів, сприяти успішному засвоєнню ними навчальних програм.
Шкільна бібліотека має утвердитись як центр духовного становлення особистості, духовної культури школярів, формування духовних ціннісних орієнтацій через засвоєння надбань вітчизняної і світової культури. Вона повинна максимально при збереженні своїх специфічних функцій підпорядковувати свою діяльність навчально-виховному процесу школи.

Ефективна організація дозвілля сприяє розвитку особистості, формуванню гуманістичних цінностей, допомагає знімати психологічне навантаження, яке несе в собі ритм сучасного життя. Шкільна бібліотека, популяризуючи читання як один із видів дозвілля, сама стає центром дозвілля, місцем спілкування, поєднує людей, захоплених якою-небудь творчістю, допомагає читачам розкрити свої здібності.

Комментариев нет:

Отправить комментарий